אחותי כלה: כך תמצאי את השמלה המושלמת

עם כל הכבוד לזוג המאושר, יש עוד אנשים באולם הזה. והיום, הרשו לנו ליישר מבט אל האישה שלא פחות חשובה. זאת שהתכתבה עם אין ספור קבוצות וואטסאפ כדי לארגן את מסיבת הרווקות, זאת שטורחת להפיק את סרטון החתונה, זאת שתחזיק את ההינומה, התיק, העקבים. היא כמובן אחות הכלה או חברה שהיא ממש משפחה. 

 

להיות אחות של הכלה זה כבוד שמגיע עם אחריות, בין היתר למצוא את שמלת הערב המושלמת לאירוע המיוחד. כאחות, את ממלאת תפקיד חשוב בתמיכה ובחגיגת היום הגדול של אחותך או החברה הכי טובה. חשוב לבחור שמלת ערב שלא רק משלימה את הכלה אלא גם משקפת את הסגנון האישי שלך ומשפרת את הביטחון שלך. 

 

הרשו לנו להפנות זרקור לאישה השניה הכי מסקרנת מתחת לחופה, כל הטיפים והרעיונות שיעזרו לך לגנוב פוקוס ולמצוא את שמלת הערב האידיאלית. היום זה תורך ואף מילה על לבן

סגנונות שמלות ערב שונות

מציאת שמלות ערב לחתונה או לאירוע אחר כרוכה בהתחשב בסגנונות שונים. הן חייבות להיות מושקעות, יוקרתיות ובעיקר מותאמות למבנה הגוף והגזרה שלך. יחד עם זאת, שמלות ערב לחתונה של אחות אינן אמורות “לגנוב את ההצגה” משמלת הכלה, ולכן, קיימת חשיבות רבה להליכי העיצוב והייצור. 

 

שמלות A: שמלות לאירועים בגזרת A הן בחירה פופולרית ומחמיאות לרוב סוגי מבנה הגוף. הן צרות במותניים, מתרחבות בהדרגה לכיוון המכפלת ויוצרות צללית נשית ואלגנטית.

 

שמלות נשף: שמלת נשף משדרת קסם, יופי ואצילות. עם שסע בצד ובגב או חצאית ארוכה וצנועה אך בעיקר היא שמלת ערב שגורמת לך להרגיש בנוח ומושלמת לחתונה. 

בחירת הצבע הנכון 

בעוד שהכלה לובשת באופן מסורתי לבן או שנהב, לך יש יותר גמישות בבחירת צבע השמלה כאחות או המלווה של הכלה. 

 

בחרי בצבעים משלימים את גוון העור שלך. צבעים קלאסיים כמו שחור, אדום או ירוק הן בחירות אלגנטיות שמתאימות לרוב גווני העור בכל עונות השנה. 

 

אקססוריז להשלמת ההופעה 

לאקססוריז יש תפקיד משמעותי בהשלמת מראה הערב שלך. 

תכשיטים: בחרי תכשיטים המשלימים את השמלה שלך מבלי להעמיס. 

אם השמלה בולטת יותר מבחינת עיצוב, עגילים עידנים בשילוב שרשרת עם תליון קטן, יעשו את העבודה כמו שצריך. עבור שמלה מאופקת יותר, תכשיטי סטייטמנט יכולים להוסיף אלמנט נוסף של אלגנטיות.

 

נעליים: בחרי נעליים נוחות אך מסוגננות שמתאימות לשמלה שלך ומתאימות למקום החתונה. עקבים הם בחירה מצויינת, בטח בזמן קבלת הפנים ותמונות המגנטים אבל להמשך הערב ברחבת הריקודים, הקפידי שיהיו לך נעליים נוחות בסטנד ביי. 

 

תסרוקת ואיפור: התאמת התסרוקת והאיפור שלך עם המראה הכללי שאת רוצה להשיג הוא הדבר שמשלים את הטוטאל לוק. תסרוקת אסופה או פזורה – התייעצי עם מעצב שיער ומאפרת מקצועית כדי ליצור מראה מהמם שמעצים את התכונות הטבעיות שלך ומשלים את השמלה שלך.

 

קלאץ’ או תיק יד: “בסוף כל אחת סוחבת איתה תיק קטן” או תיק קלאץ’ קטן כדי לשאת את הדברים החיוניים לאורך כל האירוע. בחרי תיק שמשלים את צבע השמלה והסגנון שלך.

 

בתור המלווה (שלא תרד מהרחבה עד שהדיג’יי שם “יחד לב אל לב”) או אחות של הכלה, מציאת שמלת הערב המדוייקת היא חלק מרגש מההכנה ליום הגדול.

בין אם היא תהיה רחבה, בגזרה צרה ואלגנטית או עם מחשוף יפהפה, שמשאיר אותך צנועה מקדימה אבל עם המון אפקט וואו מאחורה, תוכלי לבחור שמלה שתדגיש את הסגנון האישי שלך. מזל טוב! 

אוברול או לא להיות
לא שומרות בבטן – שמלות ערב שחושפות בטן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Close סל הקניות
חסר לך עוד 499 למשלוח חינם
Close Wishlist
Recently Viewed Close
Close

Close
Navigation
Categories