הקיץ הזה תלבשי לבן (עם קטגוריית ALL WHITE)

לא במקרה אנחנו מעדיפות ללבוש לבן כשחם, יש מאחורי ההחלטה הזו מדע שמצדיק אותה. קרינת השמש אינה משתקפת בצבע לבן, ולפיכך עוזרת לשמור על הטמפרטורה נמוכה. לכן במספר תרבויות שבטיות באזורים מדבריים, כמו בחצי האי ערב, נהוג ללבוש גלבייה לבנה. 

בארצות הברית נהוג ללבוש לבן בין Memorial Day (ה-23 במאי) עד ל Labour Day (ה-3 בספטמבר) – תקופת זמן המשתרעת לאורך הקיץ. מקור המנהג הוא בשכבת האליטה החברתית שרצתה להשוויץ שיכולים להרשות ללבוש בחופשת הקיץ בגדים הנוטים להתלכלך בקלות ולפיכך אינם מתאימים למעמדות הנמוכים, אך עם השנים הוא התפשט בכל שכבות האוכלוסיה וכבר אינו מזוהה רק עם עשירים. 

הצבע הלבן בלבוש מתקשר לטוהר, דתיות ולניקיון, ולכן האסוציאציות שלנו עם הצבע חיוביות ברובן, ומתקשרות לקרירות ולאווירה נעימה, בדיוק מה שאנחנו מחפשות לשדר בקיץ. הקיץ הזה מגזיני האופנה שהלבן החליף את השחור כצבע הבסיס המועדף, עם עדיפות למראה רומנטי המשלב תחרה וחליפות פשתן. עשינו לך חיים קלים והכנו לך באתר את הקטגוריה ALL WHITE להקל עליך למצוא בגדים שכולם לבנים. הנה כמה פריטים שווים במיוחד מתוכה שיהפכו את הקיץ שלך לקריר וקליל. 

שמלות – ממיני ועד למקסי

בקיץ שמלה בגזרה משוחררת הנותנת מרחב היא פריט מאסט, ושמלת Sofi היא שמלת טוניקת אוברסייז בבד פשתן נושם שבדיוק מתאימה. אם את צריכה שמלה לאירוע יותר רשמי אבל עדיין מעניינת להשאיר את זה קליל, שמלת הקוקטייל היא האופציה ההכי טובה עבורך. יש לה צווארון קולר עם גב חשוף המקנה לה שובבות נחוצה. שמלה קצרה המתאימה לקרוע איתה את הרחבה היא שמלת Aisha – שמלת מיני מסאטן עם גזרת מעטפת עם קשירה בצד.

שמלה לבנה לאירועים האומרת “אני אלה יווניה” היא שמלת Riff, מדובר בשמלה עם בד נשפך, וסרט קשירה המדגיש את המותניים. מי שאוהבת מקסי ומחפשת גזרה שלא צמודה בבטן תאהב את שמלת Mila בגזרת משולשים עם קשירת חוט בצוואר ובגב. שמלות ערב לבנות המתאימות יותר לאירועים רשמיים הינן שמלות כגון Daria, זו שמלת מקסי מפליסה החושפת גב בשילוב עם חגורה המדגישה את המותן. Lilian היא שמלת מעטפת בגזרה אסימטרית שניתן לקשור אותה במגוון דרכים ליצירת צללית דרמטית. 

מקז’ואל ועד חליפה מחויטת

אוברול לנשים הוא גם אופציה טובה לקיץ, בדומה לשמלה הוא לא צמוד ומאפשר חופש פעולה. אוברול Kiri קצר ולפיכך במיוחד מתאים לפעילות קז’ואל כמו לחופשה על החוף, לו סרט קשירה בדומה לשמלת Riff. למי שרוצה קז’ואל אבל עם מכנס ארוך, אוברול Corfu מספק נוחות יחד עם שיק. 

אוברול Anita מתאים לאירוע רשמי, זהו אוברול עם מכנס ארוך וצווארון גולף בקשירת קולר, מה שיוצר צללית יפה של גופיה בחלק העליון. למי שמעוניינת באוברול המשדרת יותר סקסיות לאירועים אנו ממליצות את אוברול Terra, שלו חלק עליון מוצלב עם סגירת קולר וגב חשוף, וגם מקדימה הוא חושף קצת בטן. 

חליפה מחויטת עם מכנסיים היא תמיד פריט מרשים, זכורה במיוחד למשל החליפה הלבנה של שחקנית הקולנוע הקלאסית קתרין הפבורן. אצלנו באתר Neta Efrati תמצאי אנסמבל בבד פשתן שניתן ללבוש כחליפה – ז’קט, ווסט מכופתר ומכנסיי Arizona. כמובן שניתן לרכוש את הפריטים בנפרד ולשלבם עם פריטים אחרים באתר, אבל אנחנו ממליצות ללכת על הטוטאל לוק הלבן שיעניק לך מחמאות, כיוון שהוא מאריך את הגוף ומרזה אותו. 

חולצות נשים אלגנטיות בלבן

אופציה אחרת ללבוש לבן הינה לשלב חולצה או גופייה עם מכנס או חצאית. שוב פעם, אם נלך מהקל אל הכבד – לוק קליל של גופיית סטרפלס עם חצאית מקסי עושה את העבודה הכי טוב, ובאתר זיווגנו את הטופ Adreana עם חצאית Adrian23 בעלת שסע צידי מחטב. השנה חצאיות המקסי הצמודות חזרו לאופנה, ולכן סביר להניח שזו תהיה שימושית. למי שרוצה גופיה בגזרת כתף אסימטרית, טופ Andrea גם מתאים לאותה חצאית. 

למי שמעדיפה מראה ספורט קז’ואל, מכנס טייטס Lina Biker גם יכולים להתאים לגופייה, ומכנסי Coachella הן למי שמחפשת מכנסיים בגזרה רחבה כמו שרוואל מפליסה, שכמו שמן המזכירות את פסטיבל המוזיקה הפופולרי בקליפורניה, הן מתאימות לאירוע כייפי ונינוח. 

ללוק מחויט המסורתי המזוהה עם חולצה לבנה יש לנו את  חולצת Tulum המכופתרת, היא מופיעה באתר יחד עם חצאית המעטפת Lora. באתר ישנן עוד חולצות אלגנטיות לנשים היכולות להתאים לחצאית הזו, כמו חולצת Nesia – חולצת מעטפה שניתן ללבוש במספר דרכים בהתאם לאיך שקושרים אותה. 

שכבת בסיס לבנה

הקטגוריה האחרונה אותה נסקור פה היא של בגדים שאנו לרוב לובשות מתחת לבגדים אחרים או בשילוב איתם. בגד הגוף Emanuel הוא בגזרת גולף מחטבת, ומגיע עם זוג כפפות שניתן ללבוש הניתנות להסרה. Kori הוא דגם של בגד גוף עם מחשוף גב עמוק המתאים לקיץ. בגדים כאלה במיוחד מתאימים לערבוב של צבעים ומרקמים כיוון שהם משמשים כשכבת בסיס נייטרלית לבנה. טופ תחרה Selest יכול לספק מגע רומנטי של תחרה המציצה מתחת לחולצה פתוחה או ז’קט. 

מה שיפה בביגוד לבן זה שהוא פשוט ומחמיא, ואפשר לשלב אותו עם אקססוריז או פריטים אחרים מאוד בקלות כדי לשדרג את ההופעה. הוא לא מתאים רק לאירועים רשמיים כמו ימי זכרון או קונצרט אלא גם לאירועים קלילים יותר כמו מסיבת חוף או בראנץ’ עם חברות. לבן נראה טוב על כל אחת, ולכן אנחנו בטוחות שלפחות אחד מהפריטים פה נכנס למלתחת הקיץ שלך.

לא שומרות בבטן – שמלות ערב שחושפות בטן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Close סל הקניות
חסר לך עוד 499 למשלוח חינם
Close Wishlist
Recently Viewed Close
Close

Close
Navigation
Categories