לא שומרות בבטן – שמלות ערב שחושפות בטן

פעם הכללים לגבי אילו סוג גזרות מתאימות לאילו סיטואציות היו מאוד ברורים – בטן חשופה מתאימה רק לחוף הים או לרחבת מועדון הריקודים, ולא על השטיח האדום. אבל אנחנו כבר ב-2023, וכל הכללים האלה לגבי צניעות ומכובדות נזרקו מהחלון, ונראה שהטרנד של שמלות ערב לנשים בגזרה שחושפת את הבטן הוא כאן להישאר. אם כוכבות הוליווד כמו ניקול קידמן לובשות שמלה מקסי בחיתוך אסימטרי של סן לורן המראה את הבטן, אין סיבה שאת לא יכולה גם. עוד סלבריטאיות ששווה להזכיר שחשפו בטן בתקופה האחרונה הן ריהאנה, שהגדילה (תרתי משמע) ולבשה שמלה שמראה את הבטן ההריונית שלה, וליזו, שאינה רזה כלל וכלל, מה שמעיד שהטרנד אינו מיועד רק למי שבעלת בטן שטוחה אלא גם מתאים למי שבעלת קימורים. 

אסימטריות וחיתוכים

לא נטרטר אותך לנסוע לפריז כדי להתאים לעצמך בגד הוט קוטור, אצלנו באתר NETA EFRATI  תמצאי את שמלת Melanie הדומה לזו שקידמן לבשה. מדובר בשמלת מקסי שהחיתוך האסימטרי יוצר משולש חשוף באזור האמצע שלה, וגם בכתף ישנו אלמנט סיבובי שנותן לה טוויסט אסימטרי. חובבות החיתוכים גם תאהבנה את שמלת Gigi, שהחיתוכים בה יוצרים שלושה חלקים המחוברים מקדימה בקשירה. אלה שמלות ערב ארוכות המתאימות למי שלא מפחדת להפגין נועזות וגם מראה שהלובשת אותן מחוברת לטרנדים הכי חמים בעולם האופנה. 

שמלות ערב למראה פחות רשמי

יש הטוענים כי הטרנד של חשיפת הבטן הינו שיקוף של תגובת נגד לתקופת הקורונה שהסתיימה שנה שעברה. אחריי שנים בהם נאלצנו להישאר בבית בפיג’מות רחבות, עכשיו בא ללבוש בגדים שהם בדיוק ההפך – כאלה המתאימים ליציאה לשמש ומשדרים פאן ושחרור. אין ספק ששמלת Terra משדרת את הדברים האלה, היא פחות רשמית מהקודמות ונראית מתאימה לאירוע בחוף הים או בגן אירועים. היא משלבת חלק עליון הנקשר בהצלבה בגב, המשדר שילוב של תחכום וסקסיות. 

בטן אבל בקטנה

 

חלק מכן אולי רוצות לחשוף בטן אבל לא את הכל, ולנשים כאלה שמלת Bali מספקת את הפתרון המושלם – יש לה חגורה שניתן לקשור בהצלבה שמסתירה חלק מהבטן. ככה ניתן להתאים לאופי האירוע עד כמה המחשוף עמוק – לאירועים מסוימים אפשר לחגור אותה נמוך, ולאחרים אפשר להגביה. גם שמלת Olivia בדומה לשמלת Terra, נקשרת בגב בהצלבה וחושפת בטן אבל רק ממש בקטנה. עם בד מבריק שנשפך ושסע סקסי בצד זו שמלה מושלמת לאירוע יוקרתי. 

 

ישנם כאלה המבקרים את טרנד שמלות לאירועים החושפות את הבטן כמגמה שאינה מתאימה ללוק יוקרתי, אבל כפי שהדגמנו פה, זו ביקורת שאינה רלוונטית מתי שהביצוע מדויק ומתוחכם. אלה שמלות היכולות להתאים למגוון אירועים וסגנונות אישיים, ולשדרג משמעותית את הצע השמלות לאירועים שלכן. 

 

אחותי כלה: כך תמצאי את השמלה המושלמת
הקיץ הזה תלבשי לבן (עם קטגוריית ALL WHITE)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Close סל הקניות
חסר לך עוד 499 למשלוח חינם
Close Wishlist
Recently Viewed Close
Close

Close
Navigation
Categories